Sunday, April 18, 2010

infinity downline dan status


"Lim, di mana kau?"

"On the way pergi Kuala Lumpur (KL) ni"

"Ok. Nanti kau sampai bagitau abang ya. Abang tunggu di area Sogo"

"Ok, beres"

Itulah perbualan yang pernah berlaku pada diri ini pada bulan awal februari tahun ini. Setibanya di KL, saya terus ke kedai buku Pustaka Mukmin sambil menunggu untuk di telefon sekali lagi oleh saudara saya. Tidak lama kemudian, handphone saya kembali berbunyi dan beliau (saudara saya) menyatakan untuk bertemu di kedai makan. Saya terus bergerak ke tempat yang disebutkan. Di sanalah saya mengetahui tentang wujudnya satu multi-level marketing (MLM) yang amat menarik untuk di dengar yang dinamakan 'INFINITY DOWNLINE'.

(gambar hiasan)
Walaubagaimanapun, ada perkara yang mesti saya lakukan sebelum meneruskan penyebaran tentang MLM yang baharu sahaja diperkenalkan iaitu selidik, tanya dan rujuk pada orang yang arif tentang muamalat Islam iaitu Ustaz Zaharuddin melalui laman web beliau iaitu Zaharuddin.net(klik untuk terus ke website beliau). Alhamdulillah, rupanya ada orang yang mendahului untuk bertanya maka saya hanya tinggal menunggu jawapan.

Beberapa hari selepas tu, alhamdulillah sekali lagi kerana jawapan telah pun diberikan dan disampaikan melalui laman web beliau yang bertajuk..
(klik pada tajuk untuk keterangan yang sepatutnya)

Mohon pembaca sekalian menyebarkan dan menilai sendiri.Sampai sini sahaja dahulu, InsyaAllah kita akan bertemu dalam tajuk yang lain.
Sekian.
Wallahu a'lam..

No comments:

Post a Comment

:: my fb ::

:: followers ::