Tuesday, August 16, 2011

:: katil bersepah, menyihatkan?? ::

pergh..today I got a case to settle down..memg agak berat..penat..sangat penat..walaupun penat menunggu je tp seyes penat sampai tetido aku dalam bilik menunggu tadi. Malam td mak aku suruh g servis keta, so td aku pn pegi la. Lg pn duk umah kalau xda aktiviti bosan gak. n_n

dipendekkan crita, sblm aku ttido dlm bilik mnunggu tu aku amik la 1 majalah ni..ntah majalah ape ntah..aku main amik je, bajet rajin membaca la..padahal nk tengok gmbr je..hehe..1st think to see when I open the magazine was the contents(xtau btul x english aku tu, da lama tinggal english ni..hehe)..hmm..memg agak bosan tgk tajuk2 dlm tu..aku belek punya belek, ttiba ada 1 kolum citer pasal 'katil bsepah menyihatkan'..menarik kn tajuk tu..??

haha..bruntung la sesapa y malas nk kemas katil..dlm artikel tu, dia cakap, tungau x suka katil y bsepah..sebab panas..kalau panas, encik tungau susah nk idup..mnurut doktor y buat kajian tu, tungau ni adlh salah satu pbawa pnyakit asma n bbrapa pnyakit kulit lain. So, ape lagi..?? jom cegah tungau!! n lpas ni x payah la kemas katil lepas bgn pagi, tghari nanti baru kemas katil..haha
*y tu pn kalau mood mengemas masih ada..hehe

nah..ni tungau utk korg, aku pinjam dr pacik google td..


lpas baca artikel tu aku da igt apa2 da..y aku igt, akak perodua tu panggil aku sbb keta da abis servis..heee

k la, tu je utk ari ni..kes ditutup~

slamat bpuasa~

No comments:

Post a Comment

:: my fb ::

:: followers ::